به وبلاگ فدایی خوش آمدید

در جهان بهتر ندیدم جز زبان فارسی - گلچنان گل چیده اند از گلستان فارسی

به وبلاگ فدایی خوش آمدید

در جهان بهتر ندیدم جز زبان فارسی - گلچنان گل چیده اند از گلستان فارسی

آن طرف بادها..

قهقه ات / مکعب های گلی را لرزانده است.

سرم را بلند میکنم

لحد خلاصه میشود

         و جیغ های سرمه ی اش را قورت میدهد

بالای پله ها

کلوخهای پریده رنگ

                        به سرفه می افتند

تو تنها نیستی

          در برابر دستی که سیب را میبیند

دستی که سیب را میچیند

                و دستی که سیب را گاز میزند

و روی آخرین گزارش آب و هوا

                         کلیک میکند

حالا

قدمهایت را بریده بریده باور میکنم

ترن / قضیه مفصلی است

طیاره هم / اصطکاک خودش را به همه ابر های

جهان نوشته است

متاسفم / من اما هنوز نمیدانم

                  کسی که با من چت میکند /

آن طرف شتابهای مهیج روشن

                نام این دودهای کهنه را مفهمد

در سرک سالهای دوهزار و پنج تا بعد؟

به گمانم از ماجرا پرتیم

با ماهواره هم / حتی

تنها / رفت و آمد ماهپاره ها را کنترول میکنند.

                        با انگشت های که شاید

          بوی کشف آتی بو علی سینا را

                                     پنهان کرده باشد

یا رازی

          که رازی نبود جز تغیری کوچک

در فورمول بزرگ

در سیطره باید و نبایدها

      ترن بی وقفه میراند

             بی آن که چشم بگردانی

و فراموش کرده باشم / تلخی دوباره توت را

                  در تشنج ناگزیر دندانهایم

به همین سادگی

ریشه هایت را هر روز هزاران دهان

می بوسند

آن طورف بادها / اما

                 کسی از رسیدن تو مایوس است.

گل برای گل...

_________@@@@@@@@__________@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@________________________@@
________@@___________@@__________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@@
__________@@@@@@@@ @@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
_______________________@____@@@
_______________@@@@__@__@____@@
_____________@_______@@@____@@
______________@@@@____@__@@
_______________________@
______________________@ ....

احساس غربت.....

غربت دیرینه ام را با تو قسمت میکنم... 

تا ابد با رنج و درد خویش عادت میکنم... 

رفتی با رفتنت کاخ دلم ویرانه شد.... 

من در ین ویرانه ها احساس غربت میکنم........!!!

زیر باران..

نبودی بی تو پنهان گریه کردم 

ترا دیدم  و پنهان گریه  کردم 

برای اینکه  اشکم را  نبینی  

نشستم زیر باران گریه کردم......

دختر و ملا ..

دختره از آخند پرسید روی فلان شخص را بوسه کردم در قیامت با من چه معامله خواهد شد؟ 

 

آخند گفت: جای تو به جهنم است......!! 

دختره پرسید اگر روی شما را بوسه کنم چه؟ 

آخند گفت: ای غلط میخواهی به بهشت بیروی!!

خواستم....

خواستم زندگی کنم در را بستن... 

خواستم عاشق شوم گفتن گناه است.. 

خواستم بخندم گفتن دیوانه است..... 

خواستم گریه کنم گفتن بهانه است..... 

فریاد زدم زندگی را نگه دارید میخواهم  پیاده شوم.....................................